Usein kysyttyä

Usein kysytyt kysymykset ja vastauksia niihin.

Voinko tilata laskulla? Mitä muita maksutapoja tarjoatte?

Jos haluat tilata laskulla, niin valitse ostoskorissa maksutavaksi Collector lasku- ja osamaksu. Yleisimpien verkkopankkien ja luottokorttien lisäksi voit maksaa tilauksesi myös Paypalin tai MobilePayn kautta.

Vastaako koot teillä normaalia, vai onko mitoitukset pientä tai suurta?

Jokaisen tuotteen tuotesivulla on tuotekohtaiset mittatiedot ja kokosuositukset. Mitoitukset vaihtelevat jonkin verran eri valmistajien ja kankaiden välillä. Valikoimassamme on esimerkiksi erilaisia vartaloa muotoilevia housuja, joiden mitoitus poikkeaa vaikkapa tavan trikooleggingseistä. Siksi suosittelemme, että kokosuositukset luettaisiin huolella ja aina paras, jos voisi ihan mittanauhalla mittailla omaa vartaloa ja verrata mittoja tuotetiedoissa ilmoitettuihin mittoihin. Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa koon valinnan kanssa.

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian. Maksetut tilaukset pakataan ja toimitetaan niiden koon mukaan JOKO pikkupakettina TAI postipakettina. Paketit saapuvat noudettavaksi 2-3 arkipäivän kuluessa. Pikkupajetit saapuvat yleensä 3-4 arkipäivän aikana asiakkaan kotiin. Pyhäpäivät ja sesongit (esim. joulu) vaikuttavat hidastavasti lähetysten saapumiseen. 

Tein tilauksen viikko sitten, missä tilaukseni viipyy?

Mikäli et saa tilaustasi viikon kuluessa, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(at)leeloo.fi. Usein käy niin, että tilaus odottelee postissa noutoa ja asiakas ihmettelee tilauksensa perään. Tällaisissa tapauksissa on saattanut käydä niin, että lähetyksen saapumisilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta. Älä odottele liian pitkään vaan kysy rohkeasti mikäli koet, että tilauksen saapumisessa on kulunut liian kauan aikaa. Huomaa myös mahdollisten ennakkotilaustuotteiden poikkeavat toimitusajat! Ennakkotilaustuotteiden poikkeavasta toimitusaikataulusta ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä.

Haluan palauttaa tuotteen, miten toimin?

Voit palauttaa kaikkia muita tuotteita paitsi sukkia, sukkahousuja, alushousuja ja muotoilevia alusvaatteita (esimerkiksi muotoilevat bodyt-  alushousut ja alusmekot). Tilauksen mukaan pakataan sekä kuitti että palautuslomake. Lomakkeen yhteudessä on ohje miten toimia, jos palauttaa koko tilauksen tai vain osan tilauksesta. Lue ohjeet huolellisesti ja täytä tarvittavat tiedot lomakkeeseen. Mikäli et saanut asiakaspalautuslomaketta tilauksesi mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksaako palautus?

Palautus on maksullinen jos tilauksen summa palautuksen jälkeen jää alle 50. Lue tarkemmat ehdot täältä.

Tilaamani tuote oli väärän kokoinen, voinko vaihtaa sen?

Voit vaihtaa mitä tahansa muita tuotteita paitsi sukkahousuja, sukkia, alushousuja ja muotoilevia alusvaatteita. Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen vaihtoa, jotta voimme varmistaa vaihtotuotteen saatavuuden ja varaamaan sen vaihtokäsittelyä varten. Huomioi yksi vaihto veloitukseton vaihto per tilaus!

Miten teen reklamaation tilaamastani tuotteesta?

Jos sait viallisen tuotteen tai haluat reklamoida tilaamastasi tuotteesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mielellään sähköpostitse ja liitä viestin yhteyteen ainakin yksi kuva, josta selvästi näkyy tuotteen vikakohta. Viallinen tuote vaihdetaan joko uuteen tai korjautetaan veloituksetta kuntoon. 

Olen palauttanut tilaukseni, milloin saan rahani takaisin?

Kun asiakaspalautus saapuu varastollemme, teemme niistä pääsääntöisesti hyvityksen heti seuraavana arkipäivänä. Hyvitys tehdään Paytrail palvelun kautta takaisin sille maksutavalle, jolla tilaus on tehty. Jos maksoit tilauksesi verkkopankin kautta, Paytrail pyytää tilinumeron maksupalautusta varten. Collector lasku- ja osamaksun maksunhyvitys tehdään järjestelmän kautta ilman, että tilinumeroa tarvitsee ilmoittaa. Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalautuslähetykset saapuvat lähtökohtaisesti aina hitaammin takaisin. Saapuminen kestää yleensä viikon verran, joskus jopa kaksi. Teemme hyvitykset kuitenkin niin nopeasti kuin pystymme!

Sain viestin, ettei palautusta ole hyväksytty, miksi?

Emme hyväksy sukkahousujen, sukkien, alushousujen ja muotoilevien alusvaatteiden palautuksia. Asiakkaan tulee myös huomioida, että emme hyväksy palautuksia sellaisista tuotteista, jotka palautuvat meille myyntikelvottomana! Asiakkaan vastuulla on sovittaa tuotteita niin, ettei tuotteeseen jää käytön jälkiä tai tuote ei vaurioidu vääränlaisesta käsittelystä (esimerkiksi liian pieni koko on puettu päälle ja tuotteeseen tulee rikkeymiä tämän vuoksi). Asiakkaan tulee myös puhdistaa tuote mahdollisista eläintenkarvoista ennen palauttamista. Mikäli asiakaspalautusohjeita laiminlyödään, pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta. Lue ehdot kokonaisuudessaan täältä.

Onko teillä kivijalkamyymälää?

Kyllä, myymälämme sijaitsee Oulun keskustan kupeessa, osoitteessa Mäkelininkatu 15. Myymälämme palvelee arkisin klo 12-18. Myymälästämme voi noutaa myös valmiiksi maksettuja tilauksia ja tehdä palautuksia niin halutessaan.




Seuraa ja kysy somessa!

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi, sekä selvitämme kaikki mahdolliset tuotetoiveet.

Tilaa uutiskirjeemme!

Saat mahtavia tarjouksia ja tietoa uutuuksista. Voit peruuttaa helposti koska vain.

Leeloo.fi © 2018
Loading...