Tilaus- ja toimitusehdot


Leeloo Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomen alueelle (emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä

www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. 

Korttimaksut credit ja debit (Visa, Visa Electron, Mastercard, Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. 

MobilePay

MobilePay on helppo, nopea ja suosittu mobiilimaksutapa. MobilePay-sovelluksesta vastaa Danske Bank, voit tutustua sovellukseen tarkemmin Danske Bankin verkkosivuilla.

1. Syötä MobilePay-sovellukseen liittämäsi matkapuhelinnumero tehdessäsi ostoksen verkkokaupassamme.

2. Hyväksy maksu MobilePay-sovelluksessa.

3. Maksu veloitetaan siltä maksukortilta, jonka olet liittänyt MobilePay-sovellukseen.

Maksaminen Pivo-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Walley Lasku / Osamaksu

Walley Lasku/Osamaksu Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle. 

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 30 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä. Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Norion Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: www.leeloo.fi verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (ensimmäisellä laskulla 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty www.leeloo.fi verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,6 %, luottokustannusten yhteismäärä 403 €, maksettava kokonaismäärä 1 403 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Norion Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.

Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja: https://www.norionbank.fi/tietoja-yrityksesta/norion-bank-group-fi/tuotemerkit

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

Apple Pay

Apple Pay tekee Apple-laitteesta turvallisen maksuvälineen. Voit maksaa laitteeseen liitetyillä maksukorteilla, eikä korttitietojen syöttämisestä tarvitse erikseen huolehtia. Verkkokauppaostoksilla Apple Pay on käytettävissä iPhonen, iPadin tai Macin Safari-selaimessa. Maksun voi hyväksyä suoraan laitteella yhdellä painalluksella.

Alisa Yrityslasku

Ostaminen Alisa Yrityslaskulla onnistuu pelkkien yhteystietojen ja vahvan tunnistautumisen avulla. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja hänen edustamansa yrityksen välisen yhteyden. Maksutavan käyttö edellyttää suomalaista y-tunnusta ja ostoksen tekijältä suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia. Ostajan osto-oikeus varmistetaan digitaalisesti. Tätä varten suosittelemme, että ostaja käyttää ostosta tehdessä yrityksen tarjoamaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.

Lasku lähetetään Alisa Yrityslaskun toimesta ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet ovat valmiina tiedossa, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisättyä laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot.

Alisa Yrityslasku tarjoaa kolme eri maksuaikaa: 14 päivää, 30 päivää ja 60 päivää. Laskutuslisä vaihtelee valitun maksuajan mukaan: 14 päivää 9,90 €, 30 päivää 19,90 € ja 60 päivää 29,90 €. Alisa Yrityslaskun luottoraja on 5000 €.

Mikäli sinulla on kysyttävää Alisa Yrityslaskusta, olethan yhteydessä Alisan asiakaspalveluun:

• Sähköposti: yritysasiakkaat@alisapankki.fi

• Puhelinnumero: 0293 230 910 (Arkisin klo 9-17, 0,1717 € /min)

Alisa Yrityslaskun mahdollistaa Alisa Pankki Oyj.

Lisätietoja Alisa Yrityslaskusta löytyy seuraavasta linkistä: B2B-maksutapa verkkokauppoihin | Alisa Pankki

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilaukset toimitetaan yleensä joko tilauspäivänä tai sitä seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilauksessa on tuotteita, millä on pidempi toimitusaika, toimitetaan tilaus kerralla kyseisen tilauksen toimitusajan mukaisesti. Jos tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika, siitä ilmoitetaan heti tuotetietojen alussa korostettuna.

Tilauksien toimitustapana on Posti.  Tilaus toimitetaan sen koon perusteella joko suoraan kotiin Postin Pikkupaketti Ovelle lähetyksenä tai Postin palvelupisteeltä noudettavana Economy 16 pakettina. 1-4 kpl sukkahousuja ja sukkia pakataan lähtökohtaisesti Pikkupakettina. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa tilauksen koon mukaan.

Huom! Joudumme useimmiten avaamaan tehtaiden pakkauksia tilauksia käsitellessä ja pakatessa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että tuote otetaan pois tehtaan suurehkosta pahvipakkauksesta ja postitetaan asiakkaalle pelkässä suljetussa muovikääreessä. Näin saamme pakattua tuotteita tiiviimmin ja mahdollisimman usea asiakas saisi tilauksensa pikkupakettina suoraan kotipostilaatikkoon.

Pikkupaketti Ovelle on kotiin jaettava lähetysmuoto. Pikkupaketti ovelle on Postin kotiintoimitus, jolla asiakas saa paketin oven taakse tai postilaatikkoon ilman päivystämistä. Jos paketti ei mahdu postilaatikkoon etkä satu olemaan kotona postinjakajan soittaessa ovikelloa, hän jättää paketin ovesi taakse. Paketti saa tarvittaessa suojauksen sateelta. Paketti ilmoittelee aktiivisesti saapumisestaan. Asiakas saa ensimmäisen viestin jo, kun paketti on lähdössä matkaan verkkokaupasta. Toimituspäivän aamuna asiakas saa ilmoituksen, että paketti on tulossa päivän aikana. Asiakkaalle välitetään myös tieto, milloin ja mihin paketti on jaettu. Toimitusaika on 2–5 arkipäivää lähettämisestä. Paketin saapumista voi seurata OmaPosti-sovelluksesta. 

Suuremmat tilaukset toimitetaan Postista noudettavana Economy 16 pakettina. Posti toimittaa Postipaketit noudettavaksi Noutopisteeseen Toimitusaikakyselyssä ilmoitetussa ajassa yleisimmillä yhteysväleillä ensimmäisenä arkipäivänä jättöpäivästä lukien ja muuten viimeistään kolmantena arkipäivänä jättöpäivästä lukien. Lähetys on noudettavissa Noutopisteestä saapumispäivänä klo 19.00 mennessä. Lähetyksestä toimitetaan vastaanottajalle saapumisilmoitus sähköisesti. Lähetyksiä säilytetään 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton lähetys palautuu lähettäjän kustannuksella takaisin. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä ja se palautuu noutamattomana takaisin, perimme noutamattoman paketin palautumisesta toimitus- ja palautuskulut sekä materiaalikustannukset, mitkä määräytyvät lähetyksen koon mukaan. Vähimmäisveloitus on 15,80 euroa + mahdollinen uusi toimitusmaksu 6,90 euroa, mikäli tilaus joudutaan lähettämään uudelleen. 

Palauttaminen ja vaihtaminen

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut, että aiot palauttaa tilauksen. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, poislukien kasvomaskit, reisisuojat, sinetillä suljetut sukkahousut ja stay-up sukat sekä  sellaiset tuotteet, joissa silikoniliimapinta tulee ihoa vasten

Palauttaminen on maksullista kun palautat tilauksen tai osan siitä. Tällöin vähennämme palautuksen yhteydessä palautuskulun 7,90€. Tarkat ohjeet palautukseen liittyen löydät TÄÄLTÄ.

Kun olet puhdistanut ja todennut, että asiakaspalautuksesi on myyntikuntoinen ja täten palautettavissa - pakkaa tuote siististi alkuperäiseen lähetysmateriaaliin tai muuhun tarpeeksi vahvaan kääreeseen ja toimita valmis pakkaus lähimpään Postin toimipisteeseen. Huomio, että teet palautuksen yhtenä lähetyksenä, vaikka olisit tilannut useamman tuotteen! Jos palautat tilauksen tuotteita eri aikaan, erillisissä lähetyksissä, perimme 7,90€ per asiakaspalautus! 

Jos asiakaspalautuslähetys katoaa, eikä asiakkaalla ole esittää palautuskuittia, emme ole velvollisia korvaamaan menetettyä tuotteen arvoa asiakkaalle.

Tilauksen evääminen ja muutokset

Pidätämme oikeuden tietyissä olosuhteissa (esimerkiksi verkkokaupan mahdolliset saldovirheet) tehdä muutoksia tilaukseen tai evätä tilauksen kokonaan (esimerkiksi toistuvat asiakaspalautukset). Mikäli tilaukseen tehdään muutoksia tai se joudutaan perumaan kokonaan, siitä ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.'

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut toimituksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Seuraa ja kysy somessa!

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi, sekä selvitämme kaikki mahdolliset tuotetoiveet.

Tilaa uutiskirjeemme!

Saat mahtavia tarjouksia ja tietoa uutuuksista. Voit peruuttaa helposti koska vain.

Leeloo.fi © 2024
Loading...