Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokauppa

Leeloo Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomen alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy). Lue lisää Svea Paymentsin maksupalvelun käytöstä.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut credit ja debit (Visa, Visa Electron, Mastercard, Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay

Maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Maksaminen Pivo-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksaminen laskulla- ja erämaksulla

Svea Ekonomi tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Ekonomin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias. Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta. Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta. Voit tutustua luoton ehtoihin täältä:  Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Erämaksu

Svea Ekonomin erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias. Tilin avausmaksu on 5 euroa. Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta. Voit tutustua luoton ehtoihin täältä:  Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Svea Ekonomin maksutapojen käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Ekonomin asiakaspalveluun.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09 4242 3330 (ma-to 8-18, pe 8-17) tai yhteydenottolomakkeen kautta. Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta. Svea Ekonomi noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia. Lue tietosuojaselosteemme täältä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat Svea Ekonomin sivuilta sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta. Svea Ekonomi / Maksuratkaisut Mechelininkatu 1a 00180 Helsinki www.sveapayments.fi

Yrityslaskulla ostaminen

Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:

1.  Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.

2.  Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Svean ja kauppiaan kesken.

3. Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.

4. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.

5. Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Yhteystiedot Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Mechelininkatu 1 A 00180 Helsinki Puhelin: 09 4242 3092 Sähköposti: webpay@svea.fi, www.sveawebpay.fi Maksunvälittäjän yhteystiedot: Svea Payments Oy Y-tunnus: 2121703-0 Mechelininkatu 1 A 00180 Helsinki Puhelin: 09 4241 7040 Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi www.sveapayments.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tilaukset toimitetaan yleensä joko tilauspäivänä tai sitä seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilauksessa on tuotteita, millä on pidempi toimitusaika, toimitetaan tilaus kerralla kyseisen tilauksen toimitusajan mukaisesti. Jos tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika, siitä ilmoitetaan heti tuotetietojen alussa korostettuna.

POSTI: tilaus toimitetaan sen koon perusteella joko Postin Pikkupakettina tai Postin palvelupisteeltä noudettavana Economy 16 pakettina. 1-4 kpl sukkahousuja ja sukkia pakataan lähtökohtaisesti Pikkupakettina. Yhdet leggingsit tai housut pakataan Pikkupakettina.

Huom! Joudumme useimmiten avaamaan tehtaiden pakkauksia tilauksia käsitellessä ja pakatessa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että tuote otetaan pois tehtaan suurehkosta pahvipakkauksesta ja postitetaan asiakkaalle pelkässä suljetussa muovikääreessä. Näin saamme pakattua tuotteita tiiviimmin ja mahdollisimman usea asiakas saisi tilauksensa pikkupakettina suoraan kotipostilaatikkoon.

Pikkupaketti on kotiin jaettava lähetysmuoto, jolla on kevytseuranta eli lähettäjä näkee lähetysten seurannasta milloin paketti on Postin prosessissa. Pikkupaketti jaetaan vastaanottajan postiluukkuun/-laatikkoon 2-3 arkipäivän kuluessa kuljetettavaksi jättämisestä. Mikäli lähetystä ei pystytä jakamaan postiluukkuun tai laatikkoon Postista riippumattomista syistä, se viedään noudettavaksi Noutopisteeseen ja siitä toimitetaan saapumisilmoitus. Pikkupaketeille rekisteröidään luovutus vastaanottajalle. Konelajittelussa Pikkupaketille rekisteröidään myös lajittelutapahtuma. Postin vastuu kuljetusajasta päättyy, kun lähetys on jaettu tai siitä on lähetetty noutoilmoitus. Huomaa ettemme voi luvata 100% varmuudella, että Pikkupaketit saapuvat asiakkaan kotipostilaatikkoon saakka. Tällöin lähetykset viedään asiakkaan lähimpään Postiin, mistä ne tulee noutaa viikon sisällä saapumisilmoituksesta. Pikkupaketin ohjautuminen Postiin noudettavaksi ei ole syy jättää noutamatta lähetystä! 

Suuremmat tilaukset toimitetaan Postista noudettavana Economy 16 pakettina. Posti toimittaa Postipaketit noudettavaksi Noutopisteeseen Toimitusaikakyselyssä ilmoitetussa ajassa yleisimmillä yhteysväleillä ensimmäisenä arkipäivänä jättöpäivästä lukien ja muuten viimeistään kolmantena arkipäivänä jättöpäivästä lukien. Lähetys on noudettavissa Noutopisteestä saapumispäivänä klo 19.00 mennessä. Lähetyksestä toimitetaan vastaanottajalle saapumisilmoitus sähköisesti. Lähetyksiä säilytetään 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton lähetys palautuu lähettäjän kustannuksella takaisin. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä ja se palautuu noutamattomana takaisin, perimme noutamattoman paketin palautumisesta toimitus- ja palautuskulut sekä materiaalikustannukset, mitkä määräytyvät lähetyksen koon mukaan. Vähimmäisveloitus on 15,80 euroa + mahdollinen uusi toimitusmaksu 7,90 euroa, mikäli tilaus joudutaan lähettämään uudelleen. 

Palauttaminen ja vaihtaminen

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut, että aiot palauttaa tilauksen. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, poislukien kasvomaskit, reisisuojat, sinetillä suljetut sukkahousut ja stay-up sukat sekä  sellaiset tuotteet, joissa silikoniliimapinta tulee ihoa vasten

Palauttaminen on maksullista kun palautat tilauksen tai osan siitä. Tällöin vähennämme palautuksen yhteydessä palautuskulun 7,90€. Tarkat ohjeet palautukseen liittyen löydät TÄÄLTÄ.

Kun olet puhdistanut ja todennut, että asiakaspalautuksesi on myyntikuntoinen ja täten palautettavissa - pakkaa tuote siististi alkuperäiseen lähetysmateriaaliin tai muuhun tarpeeksi vahvaan kääreeseen ja toimita valmis pakkaus lähimpään Postin toimipisteeseen. Huomio, että teet palautuksen yhtenä lähetyksenä, vaikka olisit tilannut useamman tuotteen! Jos palautat tilauksen tuotteita eri aikaan, erillisissä lähetyksissä, perimme 7,90€ per asiakaspalautus! 

Jos asiakaspalautuslähetys katoaa, eikä asiakkaalla ole esittää palautuskuittia, emme ole velvollisia korvaamaan menetettyä tuotteen arvoa asiakkaalle.

Tilauksen evääminen ja muutokset

Pidätämme oikeuden tietyissä olosuhteissa (esimerkiksi verkkokaupan mahdolliset saldovirheet) tehdä muutoksia tilaukseen tai evätä tilauksen kokonaan (esimerkiksi toistuvat asiakaspalautukset). Mikäli tilaukseen tehdään muutoksia tai se joudutaan perumaan kokonaan, siitä ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.'

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän asiakaspalveluumme. Jos paketti on vioittunut toimituksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Seuraa ja kysy somessa!

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi, sekä selvitämme kaikki mahdolliset tuotetoiveet.

Tilaa uutiskirjeemme!

Saat mahtavia tarjouksia ja tietoa uutuuksista. Voit peruuttaa helposti koska vain.

Leeloo.fi © 2018
Loading...